„Planeta X“/ červený trpaslík: cyklické katastrofy

admin   30.4.2016   Komentáře nejsou povolené u textu s názvem „Planeta X“/ červený trpaslík: cyklické katastrofy

Pravidelné katastrofy zanechaly mnoho stop v naší historii. Psaná historie starověkých národů a také ústně předávaná historie přirodních národů ( oficiální propagandou často odkazovaná pouze do oblasti mýtů ) je plná těchto příběhů. Také existuje nespočet důkazů v oblasti geologie, archeologie a paleontologie potvrzujících tento fakt.

Katastrofy se odehrávaly nejen před milióny let, ale i před deseti tisíci a tisíci lety. Souhrn těchto důkazů předložil Immanuel Velikovsky ve svých knihách Worlds in Collision a Earth in Upheaval. Velikovsky také porovnával mytologii a folklór mnoha civilizací a hledal v nich podobnosti. Jeho knihy se staly bestsellery, nicméně vědeckou komunitou ( kterou kritizoval ) byly odmítány. Některé koncepty ze svých knih konzultoval Velikovsky s Albertem Einsteinem. Nakolik s ním Einstein souhlasil, není úplně jasné. Einstein nicméně kritizoval tlak, který byl vědci v USA vytvářen, aby tyto knihy nebyly publikovány.

Velikovsky poukazoval na jakousi schizofrenii v geologii, archeologii a paleontologii. Vědci připouštěli důkazy o mnoha kataklyzmatických událostech ( spojených s vymíráním druhů ), nicméně oficiálně byla propagována doktrína uniformity ( pomalé pozvolné změny ).

Ruiny starověkých civilizací, nyní na dně oceánů a moří, se nacházejí po celém světě.

ruiny

Yonaguni, Japonsko

ruiny2

Kuba – potopené město, data ze sonaru a počítačem generovaný obraz

ruiny3

Dwarka, Indie

ruiny4

Řecko – záliv Kiladha, potopené město z doby bronzové

Oblast Pacifiku je plná malých ostrovů s ruinami kdysi vyspělé civilizace, která se potopila ( kontinent Mu ). Legendy z Velikonočního popisují místo Hiva, odkud museli jejich předci utéct před potopou. Samoané popisují podobné místo Bolutu. Úrodné místo plné zeleně a ovoce, tropický ráj. Maorové z Nového Zélandu mluví o tom, jak jejich předkové dorazili z potápějícího se ostrova Hawaiki. Další zmínky o vzkvétající civilizaci, která se potopila, lze nalézt v legendách severoamerických indiánů Hopi, v mayském eposu Popul Vuh a v mnoha dalších zdrojích.

ruiny5

Nan Madol, Mikronésie

ruiny6

Tonga

ruiny7

Tinian, Mariánské ostrovy

Vrásnění pohoří, zdvih a pokles kontinentů

Na náhorní plošině Altiplano v Andách se nachází ruiny starověkého města Tihuanaco. Tato oblast nese stopy zemědělsky upravované krajiny, dokazující příznivé klima v minulosti ( nyní v nadmořské výšce 3850 metrů, nehostinná oblast ). Celá plošina byla vyzdvihnuta z nižší nadmořské výšky do nadmořské výšky 3850 metrů v relativně nedávné historii ( z geologického hlediska ). Stáří Tihuanaca se pohybuje okolo 15000 př. n. l.

( Poznansky, Tihuanaco )

Globální potopa

Globální záplavy v minulosti vytvořily vrstvy, kde ostatky zvířat a další materiál byly doslova semlety dohromady. Tyto sedimentární vrstvy se nacházejí na Aljašce a Novosibiřských ostrovech. Také v jeskyních v Anglii a Francii, kde se objevily druhy zvířat z různých kontinentů ( semlety ve stejných naplaveninách ). Fakt, potvrzující globální charakter záplavy. V Kanadě ( oblast Montrealu ) a v americkém státě Vermont byly objeveny kosterní pozůstatky velryb v nadmořských výškách 160 a 200 metrů. Jak Velikovsky správně poznamenal, velryby neumí šplhat do kopců.

( Velikovsky, Earth in Upheaval )

Přesun geografických pólů

Přesun geografických pólů vysvětluje, proč je Grónsko pokryté ledovcem, zatímco ostatní oblasti na stejné zeměpisné šířce mají mnohem mírnější klima ( jeden z bývalých pólů ). Vysvětluje to, proč zamrzlí mamuti na Sibiři měli v žaludcích nestrávené byliny, rostoucí v teplých oblastech ( ocitli se v polární oblasti takřka okamžitě ).