„Planeta X“ / červený trpaslík: média, dezinformační kampaně a geopolitika

admin   30.4.2016   Komentáře nejsou povolené u textu s názvem „Planeta X“ / červený trpaslík: média, dezinformační kampaně a geopolitika

Média a dezinformační kampaně

Dle oficiální mediální propagandy toto kosmické těleso krátce existovalo v 80. letech ( série novinových článků ), poté přestalo existovat zhruba na 30 let a nyní opět ( tak trochu ) existuje. Začátkem roku 2016 se objevilo několik mediálních náznaků na dané téma. Dokument na téma Nemesis a objev ( aneb znovuobjevení ) „Planety X“ astronomy Brownem a Batyginem ( údajně pouze výpočty, žádné pozorování ). Jedná se o postupnou aklimatizaci obyvatelstva na dané téma. V dokumentu byly uvedeny některá fakta, která umožní lidem dát si toto téma do souvislostí ( většina viditelných hvězd je součástí soustavy s dvěma a více hvězdami atd. ). Kromě toho to byla klasická písnička ( objekt se nachází x miliard km od Země a ke katastrofám dochází jednou za x miliónů let ). Vše je bezpečně daleko a odehrálo se v dávné minulosti ( nemějte obavy ).

Globální oteplování aneb globální oblbování

Propaganda ohledně lidmi způsobeného oteplování naší planety byl jeden velký podfuk ( a způsob jak najít výmluvu pro efekty způsobené blížícím se kosmickým tělesem ). Tento podfuk zahrnoval Al Gorea a jeho graf s „hokejkou“, globálně oteplovací panel při OSN ( IPCC ) a povinné „globálně oteplovací“ vsuvky v dokumentech a filmech. V důsledku přibližujícího se červeného trpaslíka se otepluje nejen Země, ale i další planety sluneční soustavy.

Termín „globální oteplování“ byl příhodně upraven na „klimatické změny“. Menší kosmetická úprava nevadí, mediální propaganda očekává, že původní programování zůstalo zapsáno v myslích lidí.

Rok 2012 – mediální šaškárna

V roce 2012 přišla mediální propaganda s tím, že kvůli mayskému či aztéckému kalendáři někteří lidé věří, že nastane „konec světa“. Kromě tohoto humbuku, který vytvářela média, není známa žádná skupina lidí očekávajících „konec světa“ ( kvůli kalendáři ). Celá akce měla za cíl zdiskreditovat a zesmešnit alternativní zdroje informací a také téma „Planety X“ / červeného trpaslíka. V televizním rozhovoru vystoupil Jiří Grygar ( osoba snažící se o diskreditaci různých témat skrze jakési „anticeny“ ) a na otázku ohledně potenciálně nebezpečného tělesa v naší sluneční soustavě odpověděl: „Je to kravina.“ Grygar použil běžnou dezinformační taktiku, když předložil nula faktů a snažil se zaútočit v osobní rovině. Katolická církev ( ke které se Grygar hlásí ) a Jezuitský řád pozorují „Planetu X“ / červeného trpaslíka v observatoři v americké Arizoně ( Mount Graham ). Infračervený teleskop, který používají, má označení L.U.C.I.F.E.R ( Large Binocular Telescope Near-infrared Utility with Camera and Integral Field Unit for Extragalactic Research ). Lucifer nebo Livjatán byly označení pro červeného trpaslíka v židovsko- křesťanské kultuře.

Geopolitika

V USA byly po desítky let budovány podzemní základny, některé velikosti měst. Počet obrovských DUMBs ( Deep Underground Military Base ) se pohybuje okolo 130. Jejich stavba byla odůvodňována nukleární hrozbou ze strany Sovětského svazu ( rudá hrozba = rudá hvězda = červený trpaslík ). Nicméně dle informací Roberta Deana ( vysloužilý důstojník americké armády ), George Greena ( bývalý americký investiční bankéř a developer ), Boba Fletchera ( americký soukromý vyšetřovatel, aféra Iran Contra ) a dalších slouží jako úkryt před kosmickou hrozbou.

dumb

Rusko přesouvá své zdroje na Dálný východ a buduje vojenské základny v arktické oblasti. Čína buduje ve vnitrozemí „města duchů“.

china

V Evropě mají vlády v plánu zavádět vyjímečný stav či stanné právo. Jako odůvodnění slouží teroristické útoky, které jsou součástí globalistické agendy. Al-Káida a „Islámský stát“ jsou žoldácké skupiny, řízené agenty CIA a Mossadu. Zbraně dodávají Američané a peníze Saudská Arábie, Turecko a další. Tyto skupiny, které CIA použila k destrukci Libye, byly přesunuty do Sýrie.

Uměle vytvořená migrační vlna do Evropy je také součástí globalistické agendy. Má za cíl destabilizovat a „balkanizovat“ Evropu. Neustálá mediální masáž ohledně teroristů a migrantů také slouží k odvádění pozornosti.